sâmbătă, 13 februarie 2016

Inmultirea murului prin butasirea verde-esec total

In luna iulie a anului trecut am incercat sa inmultesc murul prin metoda butasirii in verde, metoda care nu v-o recomand datorita gradului de succes, 0 butasi inradacinati. Experimentul a constat in:
1. Din drajonii iesiti in primavara am taiat butasi verzi avand lungimea de aproximativ 25 de cm;

2. Am pregatit o minisera pe care am "dotat-o" cu un umidifcator pe post de sistem pentru ceata artificiala;




3. In pahare de unica folosinta am pus un amestec de pamant-nisip-ingrasamant;
4. Am curatat de frunze primele doua noduri de la partea inferioara a butasilor;
5. Am introdus butasii in pamanat, astfel incat nodurile curatate sa fie in pamant;




6. Din frunzele ramase pe partea aeriana a butasilor, am taiat aproximativ 2/3;
7. Noaptea umidificatorul isi facea treaba de la ora 22 pana la ora 07 dimineata in sera inchisa, iar in timpul zilei sera era deschisa pentru aerisire.

Rezultatul: 0 butasi inradacinati. Nu recomand aceasta metoda. O sa va povestesc intr-un articol viitor despre cea mai buna metoda de inmultire, introducerea varfului drajonilor in pamant.
Toate cele bune!

Un comentariu: